هر سازمان تجاری و تولیدی و یا حتی تبلیغاتی، با هر زمینه کاری که بخواهد اولین قدم ها را برای برند سازی و تثبیت کردن نام تجاری خود بردارد، می باید شرکت و کلیه ارگان های سازمان خود را برای نیل به این هدف همسو سازد.

در مسیر ثبت برند در اذهان عمومی و حتی در بین هم صنف ها، شاید صاحب تجارت ناچار شود تا حدودی از سود دهی مجموعه ی خود کم کرده و بیشتر به صرف هزینه تبلیغات بپردازد. به طور کل یکی از ابتدایی ترین اقدامات در راه برند سازی، تبلیغات هدف دار و موثر می باشد.


با شناسایی درست بازار هدف، و تبلیغات متمرکز می توان از هدر رفتن هزینه ها کاسته و مسیر صحیح تری را در پیش گرفت. به طور کل یکی از مهارت های مدیریت مجموعه در زمانی که برای برند سازی خیز برداشته می شود، توان کنترل منابع مالی و هدفمند سازی این منابع به صورتی ست که مجموعه زیان ده نگردد.

حضور پیوسته و موثر در بازار رقابتی هر صنف می تواند در کنار تبلیغات هدفمند و بالا بردن سطح رضایت مشتریان، البته در طول زمان پله پله نام برند را در اذهان ثبت کرده و به خوش نامی آن کمک کند.

 


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

پرستوی امید کانون فرهنگی هنری شهدای مشهد الکوبه رمان های کره ای نصرابادنیوز سایت سبک زندگی اپـ ـ ـ ـس ابوالفضل حصارکی کیست ؟ کلاهبردار یا کارآفرین فروش نخ اکریلیک هارمونی باران همچون نسيم